Kontorimööbel – levinuimad vead uue mööbli ostmisel

Uue kontorimööbli valimine võib olla ühest küljest tore ettevõtmine, kuid see võib väga lihtsalt ka üle pea kasvada. Kontorimööbli tellimine võib väga lihtsalt osustuda oluliselt keerulisemaks, kui esmapilgul tundub. Pole vahet, kas sa alustad uue firma loomisega või soovid ümber kujundada ning värskendada oma vana kontorit, tuleb silmas pidada mitmeid erinevaid faktoreid ning tingimusi, mis peavad olema täidetud. Need on levinuimad vead, mida tehakse kontorimööbli ostmisel ja valimisel:

Olulisem on välimus kui mugavus

On olemas väga palju erinevaid kontoritoole, mis näevad välja kenad, kuid kui need ei ole eriti  mugavad, siis ei ole sellistega tegelikult mitte midagi peale hakata. Esmast tähelepanu tuleb siiski pöörata klientide ja töötajate mugavusele, kui hakkate valima mööblit oma kontorisse. Välimus on küll oluline, kuid see ei ole aspekt, millele te peaksite kogu tähelepanu pöörama. Mõelge sellele, millisena tunduvad teie valitud toolid, kui te nende peal istute rohkem, kui vaid paarkümmend minutit järjest. Keskmine töötaja veedab oma laua taga toolil istudes vähemalt kuus tundi päevas, seega mugavus on oluline. Kõige parem on, kui lähete mööblipoodi kohale ning proovite isiklikult järgi kõik mööbliesemed, mida olete plaaninud osta.

Ei mõtle töötajate peale

Iga inimene on erinev ning see, mis on ühele mugav, ei pruugi seda teisele olla või on hoopis ääretult ebamugav. Laud, mille taga pikk inimene saab mugavatl töötada, ei pruugi olla tema lühemale kolleegile üldse sobiv ning osutuda äärmiselt ebamugabaks . Või siis näiteks ei pruugi käetugedega kontoritool olla sobilik inimesele, kes on keskmisest suuremat kasvu ning kogukam.  Lisaks sellele võib osadel töötajatel vaja olla kohta, kus saaks teha meeskonnatööd ning mitmekesi ühe töölaua taha koguneda, samas kui teised vajavad kindlasti rahulikumat töökohta individuaalsemaks töö tegemiseks. Kontorimööbit valides peaks firmajuht kindlasti silmas pidama erinevate töötajate vajadusi , sest lõppude lõpuks on ju töötajad need, kes hakkavad ostetud mööblit igapäevaselt kasutama.

Ostmisel puudub plaan

Nagu iga teine investeering, võib ka mööbliostu puhul impulsiivne ost panna teid hiljem oma otsust kahetsema. Kui kolite näiteks suuremale kontoripinnale, peate kindlasti läbi mõtlema, millised on teie vajadused uues kohas. Vaadake üle mööbel, mis on teil siiani olemas olnud. Rääkige töötajatega ning uurige välja, mis neile meeldib ja mis ei meeldi vana kontori juures ning mida nad sooviksid teisiti näha järgmises kohas. Ning kõige olulisem – mõelge pikalt ette. Ärge minge kaasa lühiajaöliste trendidega sisustuses, mis võivad põhjustada selle, et mõne aasta pärast näeb teie kontor välja, kui ajale jalgu jäänud. Klassika on siin kohal parim.

Ning kõige lõpuks – hind. Ärge iial eelistage odavat kvaliteetsele, kui soovite, et teie töötajate mugavus oleks esikohhal.